понеділок, 25 серпня 2014 р.

Модуль 5

Маркетингові дослідження за допомогою  форм ГуглДокс

Під час роботи з модулем 5 , я багато чому навчилась:
- створювали опитувальник в сервісі ГуглДокс,  
- надсилали його різним адресатам,  
- розміщували на нього посилання  у власному блозі.
        
 Намагалися розібратися з власною бізнес-ідеєю.


Які завдання було виконувати найважче і найлегше? 
Найважче - зосередитись на ключових моментах в описі бізнес-ідей. Найлегше - розповідати про переваги.

В чому переваги сервісу ГуглДокс для проведення маркетингового дослідження потенційного ринку? 
- Швидко створити бланк опитування. 

- Багато варіантів типів запитань. 
- Зв'язок з поштою.

Які труднощі можуть виникнути в учнів? Як їх можна попередити?
Можливі орфографічні помилки та неточність у формулюванні питань. 


Найцікавішим було - знайомитись з бізнес-ідеями інших учасниківзаповнювати анкети.

4 коментарі:

  1. Я згодна з Вами - заповнювати анкети дуже цікаво.

    ВідповістиВидалити
  2. Олена, Ваша анкета краще з усіх: й зміст, й дизайн. Міркую, що й реалізація бізне-ідею буде на висоті!

    ВідповістиВидалити
  3. Олена, мені теж було цікаво відповідати на запитання анкет учасників курсу, а ще створювати опитувальник власноруч. Удачі з реалізацією вибраної бізнес-ідеї!

    ВідповістиВидалити