Маркетингові дослідження за допомогою форм ГуглДокс
Під час роботи з модулем 5 , я багато чому навчилась:
- створювали опитувальник в сервісі ГуглДокс,
- надсилали його різним адресатам,
- розміщували на нього посилання у власному блозі.
Які завдання було виконувати найважче і найлегше?
Найважче - зосередитись на ключових моментах в описі бізнес-ідей. Найлегше - розповідати про переваги.
В чому переваги сервісу ГуглДокс для проведення маркетингового дослідження потенційного ринку?
- Швидко створити бланк опитування.
- Багато варіантів типів запитань.
- Зв'язок з поштою.
Які труднощі можуть виникнути в учнів? Як їх можна попередити?
Можливі орфографічні помилки та неточність у формулюванні питань.
В чому переваги сервісу ГуглДокс для проведення маркетингового дослідження потенційного ринку?
- Швидко створити бланк опитування.
- Багато варіантів типів запитань.
- Зв'язок з поштою.
Які труднощі можуть виникнути в учнів? Як їх можна попередити?
Можливі орфографічні помилки та неточність у формулюванні питань.
Найцікавішим було - знайомитись з бізнес-ідеями інших учасників, заповнювати анкети.
Я згодна з Вами - заповнювати анкети дуже цікаво.
ВідповістиВидалитиОлена, Ваша анкета краще з усіх: й зміст, й дизайн. Міркую, що й реалізація бізне-ідею буде на висоті!
ВідповістиВидалитиОлена, мені теж було цікаво відповідати на запитання анкет учасників курсу, а ще створювати опитувальник власноруч. Удачі з реалізацією вибраної бізнес-ідеї!
ВідповістиВидалитиАнкета просто супер!
ВідповістиВидалити